HTML

New York-i élmények

New York-i élményeim családnak, barátoknak.

Friss topikok

Linkblog

Back to New York!

2007.10.27. 04:54 Leslie04

Kedves mindenki!


Végre jut egy kis időm erre is! Hétfőn megérkeztem New Yorkba csodálatos napsütésben és 25 fokos melegben. Az idő még kedden is szép volt, de azóta nagyon ócska. Szürkeség van, esik az eső folyamatosan, különböző intenzítással, a hőmérséklet viszont egész jó, 14-15 fok körül van. Sokmindent intéztem már azóta, amióta itt vagyok, egy csomó hivatalos dolgot, sőt a Barnes & Noble könyvesboltban bevásároltam diplomás ápolói szakirodalomból is. Fantasztikus a választék. November 5-én kezdek, addig orientációs tréning, egyéb hivatalos ügyek intézése stb. Üdvözlök mindenkit otthon!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://newyorkielmenyek.blog.hu/api/trackback/id/tr1209469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása