HTML

New York-i élmények

New York-i élményeim családnak, barátoknak.

Friss topikok

Linkblog

Végre New Yorkban

2007.09.07. 04:41 Leslie04

Hát végre itt vagyok! Az út nagyon jó volt, többnyire kellemes napsütésben repültünk. Leszállás után kb másfél óra volt, mire kijutottam a reptérről utána még sorba kellett állni taxiért, ráadásul a taxis rossz helyen tett ki. Tegnap buszoztam egy csomót, iszonyú dugó volt, mert az egyik felhőkarcoló tetejéről valaki le akart ugrani. Kint volt mindenki, rendőrök, mentők tűzoltok, óriási gumipárna az épület alatt stb. Nem tudom le tudták-e hozni végülis. Ma voltam interjún a koronária őrzőben, az eredményt majd meglátjuk. Amúgy mindenki rendkívül kedves és aranyos. Ja, és nem utolsó sorban fantasztikusan jó éttermek vannak itteni viszonyok közt is elfogadható árakon. Amúgy meg kiderült, hogy a Starbucks kávéja mellé az internet nem is ingyen van, de hát mire ezt kiderítettem, egy óra eltelt. Azt hiszem ma sem kell sok, hogy este elaludjak. Fényképek is készültek már, majd megpróbálom felrakni őket. Ja, és alakul a lakásom is. Legalábbis úgy néz ki...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://newyorkielmenyek.blog.hu/api/trackback/id/tr97159319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása